Satan i gatan.

då var man färdig med historian då! fint! 
trodde jag slapp stressen nu, men naeee.. svenska arbetet som jag inte ens börjat med ska tydligen vara inne på torsdag! cheyen med koll asso.. iaf så har jag bara tid nu och imorn att göra det eftersom vi ska till stockholm med klassen på onsdag och kommer hem sent på torsdagen.. buhuuuu

så nu tänkte jag börja med det sen kanske fortsätta med arbetsmiljö och säkerhets uppgifterna när jag endå är igång. fast om jag känner mig rätt kommer det aldrig att hända, men ibland kan jag förvåna mig själv sååå, vi får väl se!

sen imorn blir det att försöka gå upp klockan 9, för att hinna med 10.11 bussen så jag kan umgås lejte med kelly(sy) innan skoooulan börjar, tjohoo! :D 

random bild från spanien barraaaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0