No matter how hard it is, I'll be fine without you

tjulululu, blev ingen skola idag inte.. har ont i halsen, förskyld och huvudvärk så kände att skola var inget jag orkade med idag, men endå var jag tvungen att cykla till bussen i snöovädret för att ta mig till tandläkarn, men nu äre bara en månad kvar sen ryker tandställningen, tjohooo! :D

men iaf nu är jag hemma, så nu ska jag fixa lite frulle, sen ska jag se big brother. sen blire väl att duscha, plugga, städa, läsa lite kanske.. aa det är sånt som märks! men nu ska jag börja med att äta frulle, jappjapp!

ajuste är också JÄTTESUGEN på att färga brunt hår igen och klippa mig, men jag vågar inte.. fega lilla jag haha! men iaf hitta en bild från när jag och emme höll på och ta "modellfoton" en sen sommarkväll.. hahha asooo aa kanske ska bli modell.. naaat!, ae men valde den bilden för typ så brunt vill jag ha! 



Kommentarer
Postat av: emma

jag med tror jag !:O ska vi köra på det tsm?! :D

2011-05-04 @ 17:03:26
URL: http://emmaavictoriaa.blogg.se/
Postat av: Kellan

de bara att cutta brudar!

2011-05-04 @ 20:50:15
URL: http://kelseyjuarez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0