I'm not ready to make nice

jaha, vad har hänt måndag och tisdag då? 

kan förövrigt ta upp att jag somna kl 9 på söndagen.. kan ha varit för att jag inte fick nån sömn natten innan och för att jag var helt slut efter en dag på reef hahah :D ae men iaf kommer fortfarande inte ihåg när jag stängde av datan eller så, sen så vakna jag vid halv sex var ganska pigg så satte på ett big brother avsnitt men somna om lika fort typ, sen vakna jag kl 11 och bussen in till skolan skulle gå 11.11 haha, ajdå.. så fick ta den senare bussen, men kom precis i tid, tjohooo

sen så hade vi historia, fortsatte på våra arbeten, sen efter det så gick jag, malin, kellan och mimmi på stan en sväng, sen åkte vi hem och jag följde med mallan hem, vi körde monopol.. och hon vann ganska stort :( buhu, sen så hjälpte jag henne att laga paella (fick röra om lite i kastrullen och lägga in råvarorna i kylskåpet HAHA) sen som tack för det fick jag smaka av maten hihih, sen så kom mamma och hämta mig och hade köpt med sig mcdonalds, så då blev det att äta det med, muums fillibabba. såg också innan vi kom in i huset, en liten barnigelkott, assöt, så mata den lite hihi, ae men iaf, sen så satte jag upp resten av mina kort på väggen, blev asbra.. men kom på att jag vill ju tapetsera om och då måste jag ju ta ner allt igen.. ÅÅÅÅH så jobbigt.

sen så kommer jag inte ihåg vad jag gjorde.. men kolla på dhw kanske, sen somna jag.

idag så fick jag stjuss av pappsen till skolan, hade näringslära, fick smaka på en konstig glass.. skit äcklig, sen hade vi arbets miljö och säkerhet där vi fick kolla på sämsta teatern ever..HAHA sjuuuuukt dålig XD

efter det så åkte jag och mimmi in till stan och skaffa fribiljett sen vidare hem till mig och gjorde lite mellanmål och satte oss ute i gräset med våra datorer haha, sen så drog vi på träning, och nu är jag hemma och färdigduschad och ska nu fixa nåt att äta sen se big brother! :D

känner mig också asstressad, känns som allt kommer på en gång får lite panik!

igggeee, barraaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0