I'm coming up only to hold you under, I'm coming up only to show you wrong.

sådär va! de senaste dagarna har bestått av hmm, 

måndags: då vakna jag upp hos mimmut, vi gjorde frulle och satte oss i glashuset, sen så plugga jag och hon tvätta bilen, sen blev det väääldigt mycket solning och lite glass med jordgubbar på det! sen blev det mer solning och kortspelande och sen så kom mammsen och hämta upp mig. hemma så plugga jag och plugga lite till, plugga enda till kl 1 på natten faktiskt bara för att jag inte hade pluggat något innan till provet jag hade idag, men det lönade sig faktiskt, hoppas att provet gick bra! 

idag: drömde om att jag vakna upp av att jag försov mig så cykla jag till bussen och på bussen märker jag hur jävla ful jag är, asso helt nyvaken och inte hunnit göra nåt förutom att åka till bussen. drömde lite mer då, men asso just det där var så himla verkligt att jag trodde jag tog cykeln till bussen imorse, men senare insåg jag att jag fick stjuss av pappsen, läskigt faktiskt hah :D iaf i skolan var det elevlyft så man jobba med saker man hade kvar, jag gjorde klart svenska arbetet, vg och mvg uppgifter i hotell c och så näringslära provet! wuhuuu, sen blev det att åka med mimmi hem, sen cykla hem till mig och sola, schoritzo vad vi ska bli bruna till lördag!

iaf sen så drog vi oss till träningen, riktigt kul, sen blev det att cykla hem, då duscha jag, sen har jag städat rummet och packat till imorn, då vi ska till mimmis land till fredag! såååå jäääävla kuuul!!!!!!

men först blire att få stjuss av pappsen vid halv 7, lämna packningen hos kelly, sen dra mig ner till tandläkarn för att ta bort tandställningen, sen hem till kelly igen, se lite på tv sen bli upphämtade av mimmi för att se gymnasieslaget, sen tillbaka till tandläkarn för att få en skena och sedan åka och handla mat sen dra oss mot landet för massa busigheter, AWESOME!!!

men nu ska lille jag fortsätta att se på big brother och tagga inför sommarlov!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0