If he says hes got beef, tell him I'm a vegetarian.

tjohooo, det blev inte att plugga i onsdags när mamsen oh pappsen var borta, det blev istället att göra lite nudlar oh sätta sig och kolla på greys där nere!

torsdagen började med svenska.. gjorde inte så mkt, sen så sluta vi vid 11 men jag och mimmi var borta en engelska lektion då vi skulle ha skrivit en bokrecension så vi var tvungna att stanna kvar i skolan till halv fyra för att göra det.. seegt haha, men vi plugga lite under tiden, men det gick inte så bra eftersom strömmen gick och allt såntdär haha, sen efter att vi hade gjort den så blev det en snabbfika på paus med de saknade vännerna emmelutta och hannupai och så mimmi då. feejnt! sen blev det att åka hem och försöka råplugga engelska.

fredagen började med hotellfrukostbuffé som min klass stod för, så fick folk komma och äta, då var det min och kellans uppgift att stå i köket och göra äggröra och bacon och sånt gotteri, sjukt kul faktiskt.. saknar lite att ha mina kockkläder på mig haha, sen efter buffén hade vi engelskaredovisning och lite sånt, gick bra.. efter det blev det att gå på staden och stressleta efter en present till frida med kellan, malin och mimmi.. men vi hittade ett par fäjna saker till slut, så blev det att åka hem och hinna vara hemma i typ 5-10 min sen fick jag stjuss till bussen för att fira frida och sofia hemma hos frida! :D det var astrevligt och fick asgod mat! mumma! så läste vi också saker som antingen var sanna eller falska och här är tre roliga saker som visade sig vara sant, hahah :

- en man i thailand dömdes 1996 till fängelse i 4220 år. SANT, domstolen tyckte sen att det räckte med halva strafftiden.
- jack cracker hade i nära 60 år en hoprullad bussbiljett i örat utan att veta om det. SANT, den flög plötsligt ut under en hostattack.
- förr kunde kvinnor på tahiti ges bort i present inpackade i mattor.

hahahha.. lite roligt :D

sen blev det att åka hem och tagga till jobb nästa dag!

och aa på lördagen blev det att jobba, sjuukt kul! träffa måns möller, charlotte perelli, pernilla wahlgren och såg linus wahlgren, träffa också hasse aro, kjell bergqvist, en i lilla sportspegel, eva röse och sen några man inte visste namnet på :D sen så sluta jag ganska tidigt så mamma kom och hämta mig så blev det att göra sig iordning, sen kom kellan och james och hämta upp mig så åkte vi hem till kellan en stund, sen tog vi tåget till mimmi, på tåget såg vi också nåra äldre som skulle till mjölby och festa järnet.. blev lite avensjuka! sen kom vi till mimmi så grilla vi och åt och spela spel oh hade oss, väldigt trevligt.. synd bara att vi var tvungna att dra tidigt eftersom man va tvungen att jobba idag :( så jag kom väl hem vid 12 så somna jag typ på direkten

den här dagen tar jag i ett nytt inlägg känner jag haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0