If he says hes got beef, tell him I'm a vegetarian. PAAAART 2, haha

tjohooo, dagen började med att seg som vanligt ta sig ur sängen och göra sig iordning, sen fick jag stjuss av mammsen till jobbet, och då vare jag som skulle hämta kassan och så själv för första gången, men det gick suveränt, jajamen! sen så jobba vi, och det var dött i hela parken så det blev att städa, se bamse teatern och äta glass och ha det allmänt trevligt haha :D älskar sånna dagar ibland! 

sen så var det också jag som skulle räkna kassan och så i slutet så sluta typ halv 6 eller nåt, men det gick också brabra, så åkte jag med snälla tilda som kunde stjussa hem mig, så kom jag hem och duscha och lite så, så har ju familjen firat mamma med grillat och sånt när jag jobba, så tänkte ta lite rester att äta nu och se big brother!

ooooh kanske plugga om jag orkar.. haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0