I wish nothing but the best for you.

måndagen började som vanligt med att ta 10.11 bussen till kellan innan skolan :D vi åt lite frulle och kolla på big brother, sen drog vi till skolan för att ha historia, fick reda på betygen och gjorde en uppgift sen så blev det att följa med kellan hem igen, så gjorde hon iordning sig, sen kolla jag när bussen till åby skulle gå, 16.13, så vi går ner till busshållsplatsen står där i alla fall en halvtimma, och är aströtta i benen och tänker snart får vi sitta ner, sen kommer den väldigt försenade bussen fullproppad, så jag och kellan måste stå upp, sen så går typ bussen sönder och vinglar, typ som om något däck ska lossna, så hände tre ggr, så efter en timmas stående blev det att hoppa av vid konsum köpa med oss lite gotteri sen pallra oss hem till mig :D

hemma hos mig gjorde vi iordning dipp och grejer, sen kom malin så såg vi på massa filmer och hade det jättemysigt, åt mat och gotteri, sen somna vi väl vid halv 5, sen idag vakna vi vid 12. åt frulle till big brother sen såg vi på ennu en film, sen drog dem hem och jag satte mig vid datan. sen vare träning, så drog på den, sen kom jag hem. duscha och lite och nu sitter jag här och ska plugga :D

imorn blire skola, sen vet jag inte. sen vid 7 ska jag och kellan nog folja med på after work, tjohoooo!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0