Here's the day you hoped would never come, don't feed me violence just run with me through rows of speeding cars.

tjohoooo, blev precis ganska jätteglad!! ska förhoppningsvis till mimmis land med brudarna dagarna då vi är lediga fråna skolan, hur grymt??

iaf denna dag började som varje tråkig morgon i evelinas vanliga liv, alltså att vakna upp och inte kunna ta sig upp ur sängen så blir man jättesen och måste stressa som ett as och inte hinna med att äta frukost. precis så var det idag igen, sen cykla jag till bussen och åkte till skolan med mimmi, i skolan hade vi lite mer än en timmes projekt och företagande sen prata vi lite om stockholm som vi ska till med klassen nästa onsdag till torsdag, wihu! :D

efter det blev det att dra hem till kellan för lite solning men stördes av grannungarna som skrek "fegis fegis, tuttarna på lekis" ?!?!?! dem va typ i 5 års åldern.. tjena.. iaf sen så körde vi krocket, kolla film, baka sockerkaka som blev ganska misslyckad hihi, sen så kolla vi lite resor oh så :D sen kom jag på att mitt busskort inte gäller efter 7 så försökte hinna med kvart i 7 bussen men så klart åker den precis när jag kommer dit.. så får vänta till nästa buss som går kvart över 7, blää.. haha

sen väl hemma tog jag nåt att äta och såg på big brother sen kom malin för att vi skulle ta en powerwalk vare tänkt, men hon fastna ju för big brother, så var tvungen att se nästa avsnitt med henne också haha :D sen efter det följde jag henne en bit hem, sen när jag var hemma igen så tog jag bort sminket och la mig i sängen och somna lite

nu ska jag se dhw sen kanske somna till a walk to remember om det går haha :D men det är sånt som märks, och imorn äre nationella i engelska igen.. dö dö döööö!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0