härmar mimmi för att hon härma mig!

PERSONLIGT
Namn:
Evelina heeenriksson, återigen
Födelsedag: 12 mars
Ögonfärg: blåå
Hårfärg: blond skulle jag säga
Längd: 165 centimeter, alltså blir det typ 3 cm kortare än mimmi! Bäst att växa till sig lite!
Högerhänt/vänsterhänt: högerhänt
Stjärntecken: fiskarna
Skostorlek: 37-38
Dina föräldrar skilda: niiix nope
Rädslor: småkryp, fyfan.. ser jag nåt sånt i mitt rum då blire storstädning på dirren och dammsugning i vartenda hörn!
Mest använda namn på msn: (sn)evelinaa


FAVORIT
Färg:
svart
Mat: ååh svårt, men burritos, tacos, grillspett
Sport: handboll
Glass: pecannöt cola
Godis: sånna där spöken eller bläckfiskar eller vare nu är

Affär: monki
Nummer: 7, men vet inte varför..
Tuggummi: HUBBA BUBBA.. påminner om kroatien! :D
Helgdag: fredag
Årstid: sommaren
Radiostation: east fm
Kroppsdel på motsatta könet:
ryggen eller magen


VÄNNER OCH LIVET
Vem av dina vänner är mest lik dig:
asso jag vet inte.. alla är väl lika på olika sätt typ
Vem är mest högljudd: mallan
Vem får dig att skratta: haha, jaadu alla
Vem har du känt längst: jessica, sen malin tror jag! :D
Vem är blygast: hmm
När grät du mest: varje gång vi var och hälsa på farfar på sjukhuset
Bästa känslan: när man inte har nåt att göra sen kommer på nåt riktigt spontant och roligt
Värsta känslan: att inte få som man vill, även fast man har försökt på alla sätt och vis
Vart vill du bo i framtiden: i en lyxvilla i beverly hills


HAR DU NÅGONSIN
Varit kär:
jaoo, men det va länge sen
Rymt hemifrån: haha nej
Tänkt på självmord: har väl tänkt på det, men asso inte tänkt att jag skulle begå ett om ni förstår vad jag menar.. vem har inte tänkt på självmord?! Ganska svårt att undgå, som att säga tänk inte på lamm.. så gör man det endå ;PppP
Sovit utomhus: haha aa..
Spytt i skolan: neppm har klarat mig en så länge :D
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: ooojaah
Sett en död människa: aa
Ätit sushi: nix pix
Varit på scen: jaooo, grease i mitt <3
Retats: aarå, men är inte något vidare på att göra det.. ingen tar mig på allvar iaf :(


DU
Svär:
ganskaaa
Sjunger bra: självklart… haha nja
Duschar dagligen: om det behövs,
Vill gå på högskola/universitet: japp, men vet inte om jag skulle orka
Vill gifta dig: japp, som jag svara i den andra listan: det ser ju så fint ut
Kommer överens med dina föräldrar: aaa då!
Gillar åska: det är väldigt spännande
Spelar något instrument: spelade piano.. men annars nej
Äger en ipod: aa det har jag, och den används mycket väl!

Sover med gosedjur: nja la faktiskt dem i garderoben härom veckan, så bye bye till dem :(
Skriver dagbok: aa har en liten hemlig dagbok som jag skriver av mig i lite då och då.. annars bloggen
Sjunger i duschen: aa om jag är ensam hemma


THIS OR THAT
Pepsi/cola:
coca-cola
McDonald´s/Burger king: mackedonalds
Singeldate/gruppdate: singeldate
Choklad/vanilj: vanilj
Jordgubbar/blåbär: jordgubbar
Tv/film: film
Gitarr/trummor: trummor
Adidas/nike: adidas
Kakor/paj: kakor
Blind/döv: döv, vill ju gärna se hur min blivande man kommer se ut, får ju inte bli en ful sådan


KAN DU
Gå ner i splitt:
njae, men skulle vilja kunna :D
Skriva med båda händerna: aarå
Vissla: inte sen jag fick tandställning, men den är ju borta om en månad, så då kanske jag kan det igen!
Blåsa en bubbla med tuggummi: aa det kan jag
Rulla din tunga i en cirkel: ?! kanske?
Ha dina ögon i kors: haha aa
Nudda näsan med tungan: nae jag kan ju inte det.
Dansa: endast i onyktert tillstånd..


VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade:
mamma
Du pratade i telefon med: mamma
Du chattade med: mimmi
Du kramade: mamma
Du skällde på: haha skäller inte på någon :O
Du sportade med: laget


SENAST DU
Skrattade:
idag tror jag
Grät: på nyår tror jag senast var
Tuggade tuggummi: igår, hubba bubba!
Drog ett skämt: hmm
Sjöng en sång: vet inte :O
Lyssnar du på musik nu: hurtful
Vad har du på dig: shorts och tshirt
Vad är det på din musmatta: har ingen musmatta


TROR DU PÅ
Liv på andra planeter:
asso, kanske
Mirakel: aa
Kärlek vid första ögonkastet: japp
Spöken: liite :D
Tomten: haha nej


ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med:
ska räkna.. 13 st
Dricker du mjölk: jaoooo
Person du hatar mest: haha, nämner inga namn
Vad borde man uppfinna: fan har ju vetat massa saker.. men nu står det still
Är du ett hälsofreak: icke.. äter vad jag vill när jag vill det :D
Vilket är det värsta vädret: blaskigt väder.


Kommentarer
Postat av: H

Sv: ackar så hjärtligt grabben!

Hahaha,. GREAAASE!!!!

2011-05-06 @ 06:32:03
URL: http://hannupai.blogg.se/
Postat av: tungan

mest högljud ?! :O hubba bubba in my heart <3

2011-05-07 @ 01:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0