Det här är värt att dö för, jag tror mitt hjärta blöder.

nu får det bli en jäkligt snabb uppdatering för idag MÅSTE jag göra klart historia arbetet, eftersom jag istället somna förra gången jag skulle ha gjort det hehe...

men iaf, fredagen började med lite hotell, gjorde inte så mkt, sen hade vi engelska då fick vi rita med kritor och lite så haha, sen efter skolan blev det att direkt ta bussen till maxi för att möta mallan och sofia, så kom dem och vi gick in och köpte det vi behövde till våra tre rätters, det är sjukt kul att handla alltså! längtar tills man ska göra det själv och bestämma vad man ska äta till frukost och så hahah

sen iaf så åkte sofia hem och jag och malin tog bussen hem till henne så började vi med maten direkt, det blev creps med svampstuvning, kyckling i sambalolek(?)sås och pomme, sen hallonpaj med glass, aaaasgoott, men åt så mycket att min mage sprack, sen på det blev det också chips och dipp och godis såklart haha :D sen satt vi och åt maten med brudarna och snacka lite skvaller, och sånt haha, sen gick vi in och såg på film, men jag somna lite i slutet och missa massa nyheter emme hade att berätta, som jag velat höra enda sen förrförraveckan.. och precis när hon kommer in på det ska jag såklart somna och vakna precis när hon snackat färdigt.... typiskt haha

sen blev det att traska hem, se lite big brother sen sova! 

lördagen började med sooovmorgon, så vakna jag och åt frulle till big brother, sen så la jag mig i solen ett par timmar, och blev lite brunare! :D sen blev det att göra sig iordning sen kom danny och mimmi och hämta upp mig, jessica och kelsey så åkte vi in till det där bob marley memorial, inte riktigt min stil där haha, men det va mysigt satt på en filt och åt vindruvor och chips :D

sen påvägen hem ser jag och kellan ROOOODNEY(!!!!!!!!) från big brother, så jävla coolt så vi tog ett kort med honom sen fortsatte vi hem till mimi där vi fixa iordning oss och lyssna på bra musik, sen kom danny, maggan och niklas så körde vi lite spel och så, sen drog vi vidare till krogen, roligaste buss och tågresan på länge faktiskt, träffa några från jönköping som skulle på PUBS (puls) hahha sen trodde dem att det va tjuett års gräns och då trodde jag dem ska kött, sen hårvax lät som horvax, ae det va kul då iaf! :D haha

sen kom vi till puls, sjuuukt kul, träffa asmånga man kände och aa det va askul verkligen, roligaste på länge faktiskt :D sen blev det att dra hem och påvägen köpa max, som var det äckligaste jag ätit på länge! mcdonalds skare va! sen kom jag hem, var tyst som en mus och gick och la mig. 

oh så idag då så vakna jag vid 8 typ, åt lite kött och potatis och sås till frukost och kolla på dhw, sen så somna jag och vakna ganska nyss, och fick panik över mitt historia arbete så det ska jag göra nu, HEJS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0