BE HAPPY AS A HIPPO!

okeeej ska vi se här, onsdag?

onsdag, ja då började jag vid kl 9, OJ hade redan skrivit om onsdag... ofta hahaha

aha idag då, torsdag, dagen började med att gå upp sen cykla fort som attan till bussen, så hade jag sällskap med mallan till skuulan, så vare nationella. gick väl sissådär vava! sen så sluta vi, då drog jag och mimmi hem till mig, gjorde lite mellis. sen gjorde vi kladdkaka och la oss ute på baksidan för att sola och äta kladdkaka, så nu har man blivit lite brun iaf, hihi :D

sen så gick vi in, körde lite gitarrhjälte, sen somna mimmi och malin kom, så såg jag och malin på big brother, sen drog vi vidare till mimmi och så kom jessica och hämta upp oss så åkte vi till lillsjön för träning. då sprang vi 3,5 km sen bar vi varandra på ryggarna upp för backar, blev ganska förvånad över hur stark jag är i benen wuhuu! :D

efter den träningen var jag helt slut hahah, så blev det att åka hem, duscha och lite, sen nyss tog jag ett äpple och nu ska jag börja plugga lite historia :D känner mig väldigt dutti! feeeeejnt

imorgon blire hotell, sen engelska, sen direkt till maxi och möta malin för att handla hem mat inför kvällen då vi ska göra tre rätters till bruudarna! naaaajs :D:D

men nu ska jag se till att det där jävla historia arbetet blir färdigt! :D


får bli en bild från spanien med hanna och mallan, yey! dem här grabbarna kanske är nåt för mimmi? :D

Kommentarer
Postat av: tungan

awwww, HAPPY AS A HIPPO ! :D <3

2011-05-13 @ 10:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0