At least give me my dreams back, you negligent whore!

söndagskvällen sluta med att köra worms med lollo som har kommit hem en stund från spanien, men ska snart tillbaka dit och jobba den jäveln! :O sen somna jag till big brother (?) asso jag får typ minnesluckor när jag somnar, eller asso precis innan, jag kommer inte ihåg när jag stänger av datan :O

iaf, sen på måndagen skulle jag hinna med 11.11 bussen så jag kunde ha sällskap med kellan till skolan, men NAE.. halvvägs till bussen inser jag att jag glömt busskortet.. fint! så det blev att cykla hem igen och kolla klart på big brother. sen så cykla jag återigen till bussen och missa den INTE :D sen i skolan hade vi historia och betygssnack.. jag tror min lärare gillar mig haha, jag satsar bara på G i historia för jag har aldrig orkat göra nån vg uppgift och så pratar jag så lite som möjligt på lektionerna och sen när vi hade "redovisning" eller asso vi diskutera och fick betyg och jag sa ingenting men endå fick jag G och så ligger jag på vg i betyg haha.. sen sista uppgiften jag gjorde, som jag gjorde sista minuten som vanligt tyckte jag inte alls blev så bra, men starkt vg fick jag på den, wuhuuu! :D

jaja det va det, sen efter historian blev det att åka in till stan med mimmi, kellan och mallan och äta på paus, sen kolla vi lite och kellan tog passfoto, sen blev det att åka hem med mallan till mig och på hemvägen köpte vi med oss chips, dipp, kinderägg, kakor och kladdkaka haha, mumma! så såg vi på heroes och jag fixa och trixa med massa annat, hehhe sen så gick hon hem och jag somna väl på direkten eller nåt haha :D sen vid 4 på natten vaknar jag och märker att jag hade ner pudret från fönsterbrädan ner på golvet bakom sängen så jag tar upp den och lägger tillbaka den, sen vet jag inte varför, men jag får för mig att kolla om den gick sönder, pudret asso. så jag gjorde det så flög massa puder ut i sängen och trött som jag är tänker jag inte så mkt på det och somnar om, men sen på morgonen ser jag att hela sängen är full av puder hhahh.. usch xD

sen imorse fick jag stjuss av pappsen till skolan, så hade vi näringslära och arbetsmiljö oh säkerhet, sen blev det att gå på staden och fixa fribiljett oh lite, sen drog vi hem till emma, jag kellan och mimmi, till hennes nya mysiga lägenhet, så snacka vi lite sen drog vi och åt kebab. sen fick jag och mimmi stjuss av pappa hem, och hemma fick jag mina 100 kort från fuji som jag ska sätta upp på väggen så fort jag fått kladd och nu sitter jag ochväljer ut ytterliggare 100 till bilder jag ska skicka efter! :D

sen har jag suttit och snorat och hostat sen jag kom hem och så har jag nån konstig värk i benet, bläää, så nu finns det snart inget snytpapper kvar hhe, men nu ska jag fortsätta med bilderna, sen ska jag ta bort sminket oh så! och imorn blire först tandläkarn sen golf med klassen! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0