A thousand miles seems pretty far, but they've got planes and trains and cars, I'd walk to you if I had no other way.

hopp, haft späckat schema så har inte haft någon tid att blogga.. men NU har jag! :D

torsdagen var jag ju sjuk som sagt, kanske märktes med de långa inläggen haha, iaf på fredagen blev jag illa tvungen att ta mig till skolan bara för att vi hade nationella i engelska, som gick bra hoppas jag! sen så var vi på en föreläsning, då det var en gammal man som berättade om sin tid i flera koncentrationsläger m.m, fick faktiskt tårar i ögonen, han själv fick också det ibland och börja darra på rösten när han berätta att hans syster och mamma blev ihjälgasade oh så.. uusch usch!

sen efter föreläsningen så hade vi engelska igen, efter det följde mimmi med mig på stan för att betala magaluf! :D efter det blev det att dra sig hemåt och göra sig iordning för en kväll med handbollsbrudarna, det blev först åbykrog sen fest i klubblokalen med massa lekar och gotteri, sjukt kul! :D sen blev det att cykla hem eftersom man skulle jobba i lördags

på lördagen så jobba jag ju, sen så var det mycket nere på reef så fick traska ner dit och jobba, gick faktiskt väldigt bra och dem var astrevliga oh dem ville att jag skulle jobba där idag igen! :D efter jobbet så blev det att få stjuss hem av mammsen och påvägen ner för backen till entrén så blev jag förföljd av en liten tjej på kanske 5-7 år haha hon sprang efter mig och gick typ bara 3 cm bakom.. kände mig ganska obekväm, så gick hon aslänge efter mig och jag börja ju skratta så prata jag med linda i telefonen.. ae konstig tjej haha, sen så blev det att äta och göra sig iordning för en natt på krogen, så när jag var färdigfixad fick jag stjuss till bussen som var typ en halvtimme försenad tack vare några sjuka jävla moppepojkar som kör i typ 20 km i timmen framför bussen aslänge, uuuuusch, sen hoppa roosen på så åkte vi till rese och träffa patte, sen drog in och fixa stämpel sen vidare till deli där tilda, mimmi och julia också va, sen drog vi tillbaka till puls.. haha ae konstig men rolig kväll! kom hem vid halv 4 kanske så då blev det att sova, sen upp vid 8 för att jobba hahah.. 

på jobbet idag var det också askul, jobba med arvid och jason med flera, rolig humor hade dem iaf haha 
jasoon "asso arvid du är hopplös!", arvid "nae det är grodor utan ben!" hahaha ae det va kul.. kan kanske också vara för att jag var ganska trött :D men iaf sen fick jag göra hamburgare och grejer och sen när vi ska städa så skjuter arvid ut hamburgarna från där dem ligger så ska jag fånga dem och kasta i soppsäcken, gick bra till en början sen så fick jag en som jag inte var så beredd på så den splashades rak på tröjan, hahah tur att jag inte ska jobba förrens nästa helg låå! :D

sen så sluta jag, vänta på linda, åkte hem med henne, är hemma nu, har precis duschat, ska äta, se bigbrother, sen vet jag inte, det var det.. najs helg iaf! :D

oh så går det inte att ladda upp nya foton här på bloggen!!!!!!!!! så får bli som jag redan lagt upp




Kommentarer
Postat av: tungan

WTF ! den finns kvar !!!! ----> http://gulatomater.blogspot.com/

2011-05-10 @ 00:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0