You got me all wrong.

idagen dååå, så började jag med att försova mig, lite, sen åka till skolan där vi hade nationella muntligt i svenska.. det gick väl ganska bra.. eller? haha, men sen så sluta vi, då drog jag och mimmi till staden, vi hitta båda jackor och så köpte jag hårfärg, så nu har jag bara färgat utväxten, yeees. sen så åkte vi hem och jag har bara sovit och suttit vid datan tills nu.. eller aa färgat håret också loooo!

men nu ska jag berätta om vår softa skolvecka nästa vecka, 
måndag - historia
tisdag - näringslära, arbetsmiljö och säkerhet
onsdag - projekt och företagande
torsdag - ledig
fredag - ledig
lördag - aa ledig dååå
söndag - japp, ledig
måndag - ledig

SÅÅÅJAA .. här ska det festas rejält! :D:D

men nu ska jag ta nåt att äta sen aa sen vad ska jag hitta på? se greys KANKE! :D

sen vill jag ge ett stort tjockt GRAAAATTTIS till mimmipigg som fyller år idag, så då blire krogen på fredag och lördag!! det ska ju bli JÄTTE kul!! :D:D


fina piggviner va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0