we're gonna sleep all day and party all night!

såååja!! 
gårdagen bestod av näringslära och arbetsmiljö och säkerhet, sen åkte jag hem åt lite sen kom mimmi och vi gjorde lite musikvideo haha, och hade det askul, sen så duscha jag och börja packa lite smått, sen satt jag vid datan ett bra tag och somna vid den men vakna igen, sen sov jag och idag så hade vi projekt och företag och hotell, gjorde inte särskilt mkt! men nu ska jag packa det sista göra mig iordning sen ska jag dra till roos och fira honom sen hem till kellan och sova där sen upp imorn för att ha svenska sen dra till spanien!!

prata med linda nyss och det va soligt och typ 25 grader där, naajs! :D:D

men vi hörs om en vecka mina kära beundrare! :D



Kommentarer
Postat av: Hans

Åh.. Avis. Ha det så himla himla bra!

2011-03-03 @ 06:29:10
Postat av: tungan

fan saknar dig redan.. i för sig märker jag ju inte att du e borta eftersom jag inte heller är hemma, but still ! :D <3

2011-03-05 @ 16:36:04
URL: http://yellowtomatoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0