Do you want to go to the seaside?

glömde säga att igår så när jag kolla på kenny begins, som förövrigt ääger så fick jag sms, skulle svara på det men tänkte inte på att jag hade laddaren i, så när jag tar tag i mobilen och drar den mot mig välter jag ett glas cola som jag har stående på en bok i sängen... så mina shorts blev blöta, sängen och täcket ocksåå, jag som typ nästan precis bytt lakan och så, såå jävla jobbigt!! åååååh ..

men iaf dagen har bestått av dhw tittande och facebook uppdaterande och inte alls någon pluggning, som jag borde göra. fy, jag vill plugga så jag har allt gjort, så jag slipper tänka på det i veckan.. men ae för lat för det asso.. haha.

ae men jag tänkte faktiskt försöka plugga nu så får vi se hur det går.. 






Kommentarer
Postat av: Kjetilingeborg

I love this page.

2011-07-19 @ 13:16:13
URL: http://kjetilingeborg.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0