Think before you make up your mind.

SÅÅÅJA!!! ääntligen har jag läst ut boken, den va bra faktiskt.. men va tvungen att skumläsa(?) igenom de sista kapitlena för jag orkar ju inte slösa heeela fredagen framför en engelskabok inte. 

så nu får ni bereda er på ett jättelångt inlägg eller flera lite kortare inlägg.. men tror det lutar mot ett långt!
vet inte vart jag ska börja... hm, senast jag uppdatera, alltså uppdatera. då menar jag inte dem två senaste haha, det va väl typ på min födelsedag, jaha vad har jag gjort sen dess?!

ae men på min födelsedag kom lite av släkten och fira mig, sen på kvällen så drog jag och roosa på krogen, ASKUL! har ju redan vart på hugo två ggr i somras, men puls var också askul! hahah, sen blev det att ta bussen hem med roosa då, och då mötte vi becca som vi lite spontant sådär sov över hos, treevligt.. fick också reda på lite saker dan efter som jag verkligen inte kunde ha anat, haha.. knäppt! ae men sen gick jag hem och sov ett antal timmar, sjuukt att jag kommer ihåg typ exakt vad jag gjorde dem senaste dagarna?!?! haha aja, sen gick jag på långpromenad med malin, emme och becca! sen hem och städa lite och plugga. vet inte om jag var med mimmi på kvällen eller inte?!

men iaf sen måndag, hade historia och sen blev det att åka hem och läsa?! ae jag vet inte, ångrar det där med att jag kommer ihåg allt vad jag gjorde hehe.. tisdag, skola, sen stan och äta på ströget med malin, mimmi, roos och andreas! :D sen var jag tvungen att dra mig hemåt för att dem skulle leta present åt mig haha.. hemma vet jag inte vad jag gjorde, onsdag blev det skola, sen dra hem till mimmi för att sova där med malin och emma.. vi dansa och lyssna på gamla goa låtar och åt mat och kolla 10 min på kenny begins sen somna jag.. haha ovanligt?
torsdag, åkte hem.. skulle läsa ut boken, men nahe! städa gjorde jag istället :D

fredag, skola sen hem till kellan för att hon skulle packa saker, sen till konsum för köpa saker till varmsmörgåstårta, sen hem till mig laga smörgåstårtan, göra iordning oss och tagga tills de andra partysugna folket kom för att fira mig... tyyyp! sen kom allt folk och jag fick massa nödvändiga saker av grabbarna, som en vattenkokare, nemen?! hahaha :D lite eltejp, tops.. m.m hahah och det va inslaget med typ hundravarv av glapack och bajspåsar, yeyy! :D sen så fick jag en jättefin lite "bok" med rim och bilder av malin! och massa andra feejna saker av mina bästa vänner!! :D och festen blev mer än lyckad, fast också en av dem konstigaste kvällarna i mitt liv, aee behöver ju inte gå på detaljer, men aa malin och mimmi?!? 

sen lördag blev det att städa, sen kom mimmi och vi och danne gick och käka pizza på golfa, sen hem gjorde dipp att dippa chipsen i och såg på kenny begins ennu än gång.. men somna igen haha :D söndag, städa tyyp!

sen i veckan har jag inte gjort så mkt mer än att gått i skolan sen hem och försökt läsa ut min bok haha och pratat med norskarna när vi ska ses i spanien, eller om det blir ibiza kankse?? haha

så nu ska jag göra ett nytt inlägg om min dag idag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0