redan gått 1 år sen du lämnade oss <3

idag eller aa för alla fall en halvtimma sen.. det är ju faktiskt söndag nu. men iaf igår då? så var det 1 år sen min käraste farfar gick bort så jag, mammsen, pappsen och danne åkte och hälsa på honom på kyrkogården, sen åkte vi till farmor där släkten var så åt vi lite mat och så där. 

saknar dig farfar, fortfarande lika mycket.. känns overkligt att ett år redan gått, för exakt ett år sen.. eller aa nu räknar jag med att det fortfarande är lördag, så skulle vi åka och hälsa på dig på sjukhuset, men pappa kom in och sa att vi skulle åka tidigare för du redan hade gått bort, så vi åkte till dig och dem bytte kläder på dig så du skulle se fin ut där på sängen så sa vi våra hejdån, känns som det var igår! men hoppas du har det bra där du är nu, och har lite sällskap av kissemissen tuffis med, så syns vi om ett antal år! <3

efter det blev det att åka hem och sova middag, sen kom mimmi och vi körde ssx och kolla på bilder, sen åt vi potatisgratäng, oxfile och pepparsås.. MUMS! 

men nu ska jag sova typ, japp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0