Boy I think about it every night and day I'm addicted wanna jump inside your love I wouldn't wanna have it any other way I'm addicted and I just can't get enough,

aha igår kände jag att jag börja bli sjuk.. asont i halsen, förkyld och nu huvudvärk så det blev att stanna hemma idag, har läst ut boken då, sen ätit och kollat på greys anatomy, big brother och desperate housewives, JUUUUSTE kom på en sak jag glömde, som jag gjorde i måndags och tisdags!!!

va ju på handbollsmöte i måndags och så va det träning i tisdags men kunde inte vara med för halsen...
men får hoppas jag blir frisk tills nu på tisdag så jag kan vara med och träna.. hade inte varit i hulta hallen på över två år... saknar det lite faktiskt!

men iaf tillbaka till idag, sen kom mamma hem med chips och dipp och vindruvor, men vindruvorna är redan uppätna hah :D men nu ska jag fixa dippen och det och se resten av kenny begins som jag sovit genom förut, sen ska jag se antingen dhw eller greys! :D men det återstår att se..



saaaknar spanien!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0