When you gonna stop breaking my heart?

i fredags så var jag ju på jobbet och jobba med lily och marre-marräng! :D sjukt kul, det bjöds på tårta av Sara och det va fint väder och så vidare! :D sen sluta jag då blev det att ta bussen hem och göra sig iordning så fick mallan komma och hjälpa mig med vad jag skulle ha på mig för kläder haha :D 

sen tog vi bussen till michelle, där var det massa fler och vi hade det astrevligt! :D körde spel och grejer, sen blev det att sova över, sen så tog jag och malin bussen till rese och jag åt en french hot dog, skulle ärligt talat kunna betala över 200 hundra spänn för en sådan smaskig sak!!! sen gick vi till max för malin skulle köpa frulle, och eftersom kön var uberlång missa vi våran buss så det blev att sola vid hållplatsen 45 min haha :D sen kom vi alla fall hem till mig så åt vi lite gotteri och chips har aldrig varit så gott som det va den dagen alltså haha, men iaf vi kolla på heroes och jag somna som vanligt HAHA :D sen åkte jag hem till farmor och åt grillat, sen hem igen satte mig vid datan sen gick jag oh la mig jappjapp

på söndagen så sov jag ganska länge sen gjorde jag väl inget speciellt, men senare mot kvällen kom tilda, malin, emme, kellan och mimmi till mig så grilla vi oh hade det möjsigt, körde buzz och grejer! :D

på måndagen var det jobb, väldigt lugnt har jag för mig, men roligt, efter jobbet blev det att åka hem och sova tror jag haha :D

på tisdagen var det jobb igen och då var det asmkt folk och allt tog typ slut, väldigt pinsamt haha :D efter jobbet blev det att åka hem så kom malin till mig så kolla vi heroes och tagga inför morgondagen då det va henne födelsedag!!!!!!! GRATTIS IGEN BÄSTASTE MALLAN BRALLAN!!! :D<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0