Waiting on the world to change

oj redan tisdagkväll??!!

tiden går fort när man har roligt... eller när datan går segare än segast!!!

iallafall, på söndan kom ju mallan så åt vi popcorn och dipp och såg på heroes ända tills båda somna i soffan och vakna upp vid 3 på natten igen, då blev det att förflytta sig till sängen. på måndagen blev det inte så mycket att göra, vi kolla på heroes, åt frukost, sprang ut i spöregnet och gjorde varm choklad haha :D

efter att hon hade gått började jag med hennes present till långt in på natten, sen blev det läggdags och direkt när jag vakna idag så fortsatte jag med den och nu är den färdig, tjohoo!! sen efter det så storstäda jag faktiskt rummet (!!!!) så nu är det så himla myyysigt så jag vill bara hoppa i sängen direkt nuunununu!! haha aerå, men efter det tog jag en efterlängtad dusch och nu ska jag fixa nåt gott att äta framför greys i min nybäddade säng, fint! :D

imorn äre jobb som gäller!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0