I've seen your act and I know all the facts.

kan ju inte direkt säga att jag är förvånad över vad du gjort. vidrigt och så sjukt jävla elakt. inget man gör mot en bästa vän, fast bästa vänner kan jag ju säga att vi inte är längre. tänker man bara på sig själv och inte sina vänner får man leva med konsekvenserna!

iaf på söndagen så vakna jag, sen så gjorde jag mig iordning så åkte jag, malin, tilda och mimmi till gransjönäs en stund, sen blev det hem igen och äta och lite sen så kommer jag ärligt talat inte ihåg vad jag gjorde haha. 
men på måndagen blev det alla fall brännboll med skolan, sjukt ovärt, så jag och mimmi åkte tidigare därifrån och hem till henne i blacka så gjorde vi väl inte så mkt mer än att äta och sova, sen så åkte vi hem till mig och gjorde nåt, sen kom tilda, kelsey och mallan, så kolla vi på film och åt massa gotteri.

sen när tilda, mallan och mimmi dragit så gjorde jag och kellan iordning med godsaker mitt i natten, såsom glass, cola och vindruvor så kolla vi lite på film, sen somna jag lite halvt så vi gick in och la oss i sängen så prata vi till kanske 3, sen somnar kellan och pratar i sömnen inte alls långt efteråt, hahhaa sa nåt om att inte få berätta nåt om magaluf, ALDRIG! sen att jag kunde få stå i menyn om jag vill eftersom jag bara beställde mer och mer(?) haha :D
sen somna jag väl vid 5 nångång sen gick vi upp vid 12 och gjorde pannkakor, supergoda! sen såg vi på film och inte alls mkt mer, sen följde jag med tilda, julia och mimmi för att kolla på lite fotboll, sen blev det hem igen och sedan in mot stan till krogen. men först var vi på tärdgård en stund sen till puls, det va trevligt bara att vi inte hade nån stjuss hem så vi fick övernatta hos en kille

blev inte alls mkt sömn, eller aa ingen alls faktiskt, sen blev det att dra sig tidigt och lite telefonprat med mina underbara kompizar malin och kellan lite sådär på morgonkvisten. kellan fick förklara vägen till busshållsplatsen och så åkte jag hem och bytte om och hämta datan sen till kellan igen och så till skolan sen till kellan igen och sova framför tvn ett bra tag, haha snacka om att jag var seg. förresten kellan åt SEX STYCKEN KORVAR! haha :D iaf sen drog vi hem till mig och gjorde oss iordning för after work, men missa bussfan så kom in lite senare, men det var kul där sen blev det att åka hem och nu är jag hemma och ska snart stänga av datan eftersom jag inte kan vara inne på datan i sängen längre :(:(:(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0