I'm sorry, I can't afford a ferrari, but that don't mean I can't get you there.

ahopp, mamma tyckte jag skulle blogga om att vi åt vitchokladsås med missbildade jordgubbar så då gör jag väl det... det var gott, väldigt gott. mumsigt, smarrigt, en smakupplevelse, smaskigt och välsmakande.. mer finns det väl inte att skriva haha :D 

men annat då, igår jobba jag med marre-martin och wille, inte alls mycket folk men vi hade det kul, kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde, men som sagt kul hade vi! haha, sen kom jag hem så va jag med mimmi, malin och tilda, vi käka pizza och prata och såg på girl next door, sen drog dem och jag såg på greys, jappjapp!!

idag så jobba jag igen med martin och wille, martin hade kul med min frulle och eftersom dem hängde min kjell, så hängde jag deras lilla gubbe som jag döpte till ragnar så nu är den med död, MOHAHAHA!!!! haha sen så åt vi massa och hade världens snällaste gäster, gjorde min dag tiiiiep, så glada var dem även fast det va skitväder, hohooh!!

det va aslugnt hela dagen så vi städa lejte oh så, men aa kul vare iallefaller, sen så sluta vi så fick jag stjuss hem av wille och när jag kom hem satte jag mig vid datan och sen käka jag vitchokladsås med missbildade jordgubbar och det va ju det mamma ville att jag skulle blogga om och ta kort på den missbildade jorgubben haha :D sen så har jag testat jag vet inte hur mycket kläder... vetifan vad jag ska ha på mig imorn.. ubersvårt!!

imorn ska jag också jobba så efter jobbet blire att åka hem och göra sig iordning sen möta upp malin och dra till michelle för lite midsommarfirande hela natten! tagga!!!

oh så lite bilder..


martin bad om lite mat, så det där fixa jag till honom hahhaa xD




och så min frukost!


levande ragnar!

DÖD RAGNAR!!!


oh så mammas missbildade jordgubbe! :D

sådär va, varsegod mammsen, där haruuuu!! 

nu ska jag ta och sova typ nästan kanske inte, men se på greys med nåt gotteri, typ typ typ vindruvor, AA!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha,ha inte tusan har jag sett att Du lagt upp det här kortet :-))) Det var ju en fin gubbe ju :-)))

Kram Mamma

2011-08-14 @ 21:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0