If you ever loved somebody put your hands up.

såådäär roh!

igår så kom mimmi och hämta upp mig så blev det att åka in till stan med henne, tilda och julia. vi gick runt lejte granna sen så blev vi sugna på pizza tack vare tilda så vi leta efter något ställe som var öppet, så hittar vi ett pizzaställe så vi sätter oss där och äter, sen efter det och innan också så träffa vi på danny som ska ta studenten, vill med det juu!!!! sen så drog vi till pappa grappa och satte oss ner med några, sen efter det blev det att dra mot hugos och puls, så var vi där ett tag, faktiskt väldigt kul, men kände mig ganska liten eftersom det var mest studenter där, kändes som att man kanske var lite ivägen haha  :D

men iaf, sen stjussa mimmi hem oss och påvägen till tilda när vi kör på vägen så är det as dimmigt helt plötsligt håller vi på att köra på en älg(!!!!!!!!) som sprang över vägen, snacka om att vi blev livrädda... :O sen iaf så kom jag hem så kolla jag lite på film sen somna jag.

idag blev det att vakna och göra mig iordning för att sen ta en proppfull buss in till stan och möta upp kellan eftersom vi skulle lämna våra arbetskläder och få nya. efter att vi gjort det så gick vi in på aquariet(?) så var det tre apor som var på rymmen som kellan rädda genom att lura in dem i deras bur igen hahah, sen så efter det så gick vi in på djurparken och hälsa på linda, åt och kolla på djuren sen åkte vi den nya linbanan för första gången wuhuu! :D

efter det åkte vi med linda hem och så var vi hos mig ett tag sen drog kellan och mimmi kom, vi kolla på massa bilder och videos sen drog hon också hem och nu ska jag bara skriva klart inlägget sen ska jag köra tvspel med brorsan som står och glor på mig just nu..... haha, det var länge sen man gjorde det.. känns ju som jag är upptagen hela tiden. MEN INTE NU!! jiha :D 

sen så idag blir en lugn kväll hemma, med lite mcdonalds alldeles strax också!!

känns som jag inte ätit middag hemma på mer än en vecka och mamma har jag inte träffat på år och dar eftersom jag alltid är iväg haha.. händer mkt nu förtiden :D

en så ej smickrande bild på iaf mig igår på hugos haha



och en roligt springande kamel på kolmården HAHHA

Kommentarer
Postat av: Lois

Hola Everto! Vad snygg du blev utan tandställning, känns det bra? :) Bilden på Hugo vad ju superfin! Skulle ni till MAllis eller, när? Puss & kram

2011-06-11 @ 11:04:39
URL: http://sasongare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0