If I don't say this now I will surely break, as I'm leaving the one I want to take.

jaha, i torsdags då så blev det att sova ut enda till kl 3 typ, sjuuuukt skönt! sen blev det att äta, se på greys, vara inne på datan, sen kom malin och emme hit så prata vi massa och aa, sen drog dem och jag gjorde väl inte särskilt mycket, joo jag gjorde ju pomme sent på kvällen haha, sen åt jag det medans jag kolla på freaky friday, men somna sen som vanligt till filmer haha 

idag så blev det snabba puckar till bussen i spöregn precis som det var förra gången på avslutningen, efter avslutning åt jag malin och kellan på ströget, kebab såklart! sjukt gott, sen märkte jag att min ipod var spårlöst försvunnen, fick ganska mycket panik och trodde jag tappa den i resecentrum, blev helt galen och kom på att den som kommer hitta min ipod kommer se alla egobilder på mig och sen om den har tillgång till internet komma in på min facebook och mycket mer, och att alla mina roliga anteckningar skulle försvinna och min videofilm om hur kellans födelsedag ska gå till den 31 augusti, så snacka om paniiiiiiik! men sen väl nere i rese eller nästan vid rese så kollar jag en extra gång i väskan, och där ligger den!!!!!!!!! det är ödet!!! kom på ett namn till min ipod för att jag vart så glad, om han känner sig mer älskad än vad han redan är så kanske han aldrig lämnar mig, så han fick heta Viggo Hasse Hasseliten Henriksson! haha 

men iaf sen efter det gick vi på stan lite, hitta mycket men köpte lite :( sen åkte vi hem till kelsey och såg på tv och prata och körde spel och kolla på sanctum, sen drog sig jag och malin och emme hem till mig, men påvägen köpte vi ingredienser till varmsmörgåstårta som vi gjorde, AAASGOD blev den! så kolla vi på blast from the past, sen kom hanna så prata vi och kolla på film, och så nyss följde jag dem en bit hem, och nu är jag hemma igen och taggar jobb imorgon, wuhu! 

har typ inga bilder på den här datan så får bli en gammal en


här har ni mig för typ 2 år sen, när jag alltid satt vi den här sega fula stationära datan och lyssna på band of horses och bråka med emme över en kille hahah, sånna minnen assoo haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0