I was at the top and now it's like I'm in the basement.

i torsdags blev det som jag skrivit, alltså en hemmakväll för en gångs skull haha :D 
blev att spela tv spel med danne och äta mcdonalds, tvspelet gick ju sådär för min del.. danne vann för det mesta på både tekken och need for speed.. men vann faktiskt en gång på need for speed och skulle fota för att ha en bevis, men så klart trycker danne ner den sidan.... men hann iaf skriva upp det på ipoden. vann med 35 hundradelar! :D bättre än inget lixom!

iaf sen blev det sovdags, på fredagen så blev det att gå upp och göra sig iordning för att fira min kusin Linneas student, väldigt trevligt, längtar verkligen till nästa år då jag tar studenten!! haha, iaf så åt vi massa massa masssa och massa där, gott vare, sen så pallra vi oss hem och så kom mimmi, emme, malin, hanna och tilda hem till mig så prata vi, halvsåg på en film, sen bestämde jag att vi skulle köra så många vi kunde av alla spel vi hade, blev dock inte så många, men roligt var det haha, alla trodde på mina svar på rapparkalja.. eftersom ingen visste att jag var så allmänbildad.. haha :D sen drog dem och jag kolla lite på film och somna!

igår då, då blev det att vakna, göra absolut ingenting! äta, vara inne på datan, kolla film..... ska alltid vara dåligt väder när jag inte jobbar.. uuuuss, iaf sen blev det att göra sig iordning och äta jordgubbar, sen ta cykeln till konsum för att möta mimmi, så drog vi till becca för att fira henne som fyller 18 nästa vecka :D där så var det många fler och kvällen blev askul och mysig eftersom det åska och blixtra OCH spöregna... och det skulle jag cykla hem i sen.

kom hem precis lika blöt som efter en dusch.. rann vatten från mig, men det var uppfriskande haha :D sen så skulle jag släppa in hugo, dyngsur han också, men han ville inte in på nåt konstigt vänster, så ser jag att det är en liten mus utanför dörren han stirrar på, så springer musen in i huset :O och katten efter. så gömmer den sig bland alla skor, så jag måste sitta där och leta aslänge för att få ut den ur huset och det var ju inte lätt med en leksugen katt brevid mig, sen till slut fick jag tag på den och stängde ut den igen haha, sen så fastna hugo med ett snöre från en sko och fick panik och sprang runt i hela huset med den där skon och väckte hela familjen HAHA :D

sen så blev det att somna med fingrarna på tangentbordet och gucci mellan tangentbordet och mig haha
idag blir det att fundilera ut vad jag ska göra ill mallan i 18 års present, hmm, sen ska jag föra över alla mina saker på datan till en hårddisk eftersom vi ska lämna in datorerna nu i veckan. funderar på om jag ska lägga lite av mina pengar på en ny data :O iaf, men först, nu, ska jag äta frulle

och juste, roligt samtal mellan mig, malin och emme igår. malin påstod först att barcelona låg i italien men sen tog hon tillbaka det och bah:

malin - neje, barcelona ligger i spanien va? det är väl huvudstaden?
jag - eh  aa det är det! (helt stensäker, och lite hånande)
emme - fast naeeee, madrid är ju faktiskt deras huvudstad!

hahahahha, tar tillbaka att jag är allmänbildad..


och så igår, innan och efter hha


oh så till sist MUSEN! så ser man hugo leta lite i bakrunden haha


Kommentarer
Postat av: Louise

Men Ärto, levde musen när du plockade upp den? WTF? Full eller? haha!

2011-06-13 @ 22:26:38
URL: http://sasongare.blogg.se/
Postat av: eveliiinaaaa

hahaha aa, hur annars skulle jag kunnat fått ut den ur huset.. hugo hade ju ätit upp den :D och nej då full var jag absolut inte haha :D

2011-06-13 @ 22:30:19
URL: http://evelinaahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0