I can't stay on your morphine, cause it's making me itch.

jahaja, nu har jag alla fall tid att uppdatera, men det får gå fort för snart kommer manliga malin, yiha. så blire hjältemidväll för hela slanten!!

okej igår då, då blev det att gå upp så sent som möjligt vilket var vid halv 9, eftersom jag börjar jobba vid 10, så gjorde jag mig iordning sen kom tildutt och hämta upp mig så åkte vi tillsammans till jobbet! det var asmycket folk och kö nästan hela dan, men det gick bra och var väldigt kul, det var en pappa som beställde pannkakor till hans son på kanske 6 år, så fråga vi om han ville ha glass istället för grädde till, för sonen inte ville ha grädde, så säger pappan till sonen "vill du ha glass istället?" "GLASS ISTÄLLET FÖR PANNKAKOR??!?!??!" haha ae det var kul iaf!

sen så kom mammsen och hämta mig efter jobbet så kom jag hem, gjorde mig iordning skulle jag ju ta bussen till kellan, men missa första, så gick hem igen och vänta på nästa (onödig information, känner att det blir väldigt mycket sånt i min blogg, haha) så kom jag hem till henne så gick vi till konsum och köpte chips och dipp och cola, sen på vägen hem så åker en bil med tre killar förbi, så saktar dem in men vi fortsätter gå, sen så bromsar dem och backar tillbaka till oss och den ena killen skriker "BACKA TILLBAKA, VEVA NER RUTAN!!" så backar dem som sagt, så vevar dem ner rutan och bah "tja, var ska ni då?" "hem" "okej, ska vi stjussa er eller?" vi bah haha njaaaaa så gick vi, inte varje dag man blir uppraggade med foppa tofflor som kellan sa, sen tror jag nog det var chipsen dem va sugna på haha :D

sen kom vi alla fall hem till kellan så kom gustaf också och så becca, så spela vi spel och hade det mysigt, sen blev det att ta bussen hem igen och somna på typ direkten.

och så idag var det jobb igen, regna ju hela dagen så hade INGET att göra, så jag, kellan, martin och emma som jobba, vi lekte och hade det askul, åt massa gjorde vi också och hade lite vattenkrig, sen gjorde vi varsina gubbar av plasthandskarna och min var jättesöt och hade ett koppel till, men den glömde jag när jag sen sluta... :( så skicka kellan ett mms med en bild på kjell (som den hette) död :O:O och skrev Mohahahha.. du glömde någon! så hade dem strypt honom, snacka om elakt :(

sen kom mamsen och hämta mig så åkte vi till farmor och fira henne lite och nu är jag hemma igen och väntar på mallan! :D

här får ni en bild på kjell </3
börjar nästan gråta när jag tänker på honom alltså, han var en riktig pärla! vila i frid



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0