And you're so naive, yes so!

ahooopp, sen onsdags då, igår alltså!

dagen började med att äta frulle haha, sen så la jag mig på baksidan och sola lejtee och somna där, sen vakna jag av att katten hoppar upp och lägger sig på min mage ett bra tag hahaha :D sen så blev det att göra sig iordning för att fira världens bästa MALIN!! väl där så bjöds det på 3 olika sorters paj, ASGOTT, sen ASGOD tårta till efterrätt och massa chiiiipps! det va massa trevligt folk och vi hade det askul, sen blev det att dra in mot krogen, men först lämna jag, sofia och malin våra grejer i malins syrras lägenhet för att vi skulle sova där efter krogen, sen gick vi ner och ställde oss i kön, astrevligt var det så träffa jag massa från farmors!! :D iaf askul var det, sen mötte vi rasmus och nåra så när hugos stängde drog vi på efterfest hos en som hette percy med rasmus och percys bror haha :D det tog ett ganska bra tag att komma dit och så var vi inte där mer än 20 min för malin och sofia hade gått till en pizzeria som var öppen så vi var tvugna att gå oh möta dem, så vi gick igen och då var det ljust ute och klockan var väl typ 4, haha sen mötte vi dem och mlain hade släpat med sig två skåningar också haha, så jag sofia, malin och skåningarna gick hem till malin sen tog jag och sofia kl 6 bussen hem, så direkt när jag kom hem la jag mig i sängen och somna till klockan fyra haha! :D 

och idag så efter jag vaknat vid 4 så åt jag frukost sen så duscha jag oh grejer sen plocka mimmi upp mig, så åkte vi och mlain till kellan för att betala de sista inför MAGALUF!!!!!!!!!!! så jävla fiiiiint!! iaf sen så åkte vi förbi malins stall och sen blev jag hemstjussad och nu sitter jag här och ska städa lite i rummet sen ta nåt att äta sen se på greys! super! :D och imorn äre jobb som gäller! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0