And I didn't feel a thing, so baby don't feel no pain, just smile back.

tjejen som är sämst på att uppdatera. men nu kommer en snabb uppdatering, eftersom jag ska iväg om en timma igen. fullspäckat schema hela tiden.. hinner inte blogga hahah :D

men iaf, på onsdagen tog jag ju bort tandställningen, vilken lättnad eller vad man ska säga. blev alla fall nöjd :D sen så drog vi på gymnasislaget, kolla lite, drog hem och hämta packningen och åkte till mimmis land, där sola vi och grilla vi och åt och sov, sen på torsdagskvällen kom lite killar upp också så körde vi kubb och nåra grappar bada. sen så på fredagen blev det att åka en sväng med båten sen sola på ett berg och äta massa gotteri. sen blev det att åka hem.

på fredagskvällen blev det inte att göra så mkt somna väldigt tidigt, sen på lördagen blev det upp och jobba, sen komma hem och äta grillat, sen ge sig av för att gå på krogen med mimmi, julia och tilda, men först satt vi på manesa ett tag sen vidare till puls, men va typ INGET folk så drog hem ganska tidigt.

sen på söndagen blev det att jobba igen, sen efter det gjorde jag mig iordning och sen åkte vi med mimmi till kellan för att se på bigbrother finalen, sen blev det att åka hem igen och soman med datan på och ouppätna vindruvor brevid mig i sängen haha.

sen i måndags så var vi ju lediga så det blev att dra upp till skiren med malin och mimmi, så låg vi där och sola sen hem igen. och hemma gjorde jag mig iordning sen så drog jag mimmi oh tilda och juila hem till mimmi i blacka så var vi där ett tag sen drog vi till deli, sen till trädgårn sen till la semana blanca eller vad det hette, var kul till en början men inte så mkt på slutet, sen fick vi stjuss hem av dannyyy, sen somna jag.  

på tisdagen var det skola vid, 2 så åkte in dit hade en genomgång om projektarbetet i trean, sen så åkte jag hem gjorde mig iordning (som alltid haha) sen åkte jag mimmi, malin och kellan till mimmi i blacka och sov där tills idag, då vi har vart i folkparken med klassen och fikat på MASSA och då menar jag MAAAASSA frukt, sen blev det att dra till gransjönäs för lite bad och solning med malin, mimmi och kellan, superduper najs vecka!!

men nu är det full rulle igen, nu ska jag duscha, äta, göra mig iordning, sen blir att åka med mimmi och tilda till trägårn sen hugos, trooor jag. sså hejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0