So how come when I reach out my fingers, it feels like more than distance between us?

oj nu fåre gå snappt (hehe) att skriva det här inlägget, för ska nämligen till moster kenny! sååå aa var ska jag börja?

har ju gått ännu en vecka nu, så dags att uppdatera helt enkelt! :D
kommer verkligen inte ihåg vad jag gjorde förra måndagen?!?!?
får väl skriva det när jag kommer på det ahah!

iaf, tisdags:
jobbade och sedan så fira vi pappa lite som fyllde 61... aerå 51, hehe, sen så skulle jag och malin gå på bio vare tänkt, kronjuvelerna, men när linda fick höra det så varna hon oss om att den skulle vara skitdålig, så vi valde att stanna hemma istället haha, ajuste fick också min ganska mycket försenade 18 års present av linda, en flaska fruktvin? och massa olika vodka i olika smaker och vattenballonger och ett julkort HAHA! 

i onsdags:
åkte in till maxi för att möta mimmi så vi kunde hämta fribiljetter till hugo på kvällen, men när vi kom dit hade dem inte fått in nåra, så himla onödigt att åka in haha :D så vi gick in på ica maxi och köpte varsin chips påse istället hahah, sen så åkte vi hem till mig och körde gitarrhjälte sen så åkte hon och jag började göra mig iordning för kickoffen med nåra från kolmården och så lily, emma, patricia och calle-wille från farmors! :D sen så stjussa jimmy in mig och linda till folkparken där vi mötte upp emma så gick vi och mötte upp våra arbetsledare, så satte vi oss på en gräsplätt, sen när alla hade kommit och dem skulle grilla, grillat så började vi med lekarna haha, mitt lag vann ju såklart! så vi fick varsitt gosedjur från kolmården.. HAHA, jag fick giraffen som jag sedan skröt ganska mycket om sen på hugos :D iaf efter det gick vi alla till världens sen vidare till hugo, sjukt roligt utgång tjohooo, sen så fick vi stjuss hem och jag somna på direkten jappjapp

i torsdags:
gjorde mig iordning sen drog jag upp till malin så ansökte vi, eller hon till wipe out winter, jag ska med göra det när jag får tid, haha.. sen så åkte vi in till stan och käka på kinalestulang! efter det blev det en tripp till stallet och sen hem till mlain igen så såg vi på she's out of my league och dumma mig, haha asso dumma mig, så JÄVLA bra film! blev helt till mig så söta alla va! sen efter det blev det att cykla hem

i fredags:
blev det att jobba även fast jag egentligen skulle varit ledig, men två var sjuka så jag hoppade in, efter jobbet så orkade jag inte ta mig nånstans så blev att stanna hemma och kolla på greys och äta glass haha 

i lördags: 
så jobba jag med, efter jobbet blev det att åka hem och göra sig iordning, sen kom sofie och hämta upp mig så åkte vi till tina för inflyttningsfest! där var också keenny, lily, emma, emelie, tinis och carro, vi åt chips och dipp och körde massa spel, typ jag har aldrig, twister oh så, sen blev det att möta upp roos och mattis på puls så var jag där med dem, sen tog vi halv två bussen hem haha :D

och så idag då så har jag jobbat och kom hem vi 7 då blev det att göra sig iordning och äta och greja för alldeles strax ska jag som sagt ta bussen till kellan! tjohoo

det var väl det, ses om en vecka igen ehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0