Ska det vara någon så ska det vara du!

jag suger verkligen på att blogga nu, blir typ ett inlägg i veckan hehe! tror nog bara det är syster lily som följer min blogg nu förtiden, om hon ens gör det :D

iaf i fredags blev det ju att jobba, gick bra men var så jäääävla varmt att jag var tvungen att gå och vifta med en tallrik i ansiktet hela dan, haha, efter jobbet blev det att åka hem sen så åkte jag emme, malin och mimmi hem till malins syrras lägenhet och gjorde mat och chillaaade lite med hennes hundar ossååå, så gick vi långpromenad med dem, sen så åkte emme hem och jag och mimmi och maliin övernattade där

på lördagen blev det att gå upp tidigt för att jobba, det var askul, jobbade bland annat med kellan, lily och marre-marräng, så var det fint väder tills det började åska och blixtra och det blev typ strömavbrott lite då oh då i farmorskök, sen så spöregnade det ju och då gick linda ut och skrapa bord, som om det skulle hjälpa? hahaha :D sen så fick jag sluta tidigare för snällaste marre-marräng kunde byta tid med mig, så när jag kom hem gjorde jag mig iordning sen åkte jag, malin, mattias och roos med becca in till mallans syrras lägenhet igen så förfesta vi där, så kom även maria och hennes två kompisar, sofia och andreas, efter det så gick vi till världens och hade det trevligt sen så gick vi ner mot puls, det var askul, träffa på massa man kände och så träffa jag, becca och malin nåra som kom från stockholm och va hos sin kompis i krokek, så dem fråga om vi ville hänga med på efterfest hos dem, vilket vi gjorde åkte från puls vid kvart över tre kanske så åkte vi förbi mig för jag skulle hämta bikini och när jag är hemma så går jag ner och hämtar den, så hör jag pappa bara "vad gör du för nåt?" "jag ska bara hämta badkläder", sen hör man mamma "ska du upp oh jobba?" "haha nae mamma, klockan är bara 4!" tyckte jag va lite kul :D

sen drog vi till krokek och så badade dem men inte jag hehe.. sen så gick vi in och kolla på tv och råka somna i soffan och vaknade halv 7 och då blev det att dra hem igen och fixa lite mat och kolla på greys, sen sova till 3 :D
sen resten av söndagen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde.. men nåt gjorde jag väl iaf! 

och så idag då så åkte jag, sofia, mimmi, malin, emma, mattias, andreas och andreas lillebror till bodaborg, såååå himla kul!! :D vi körde tjejerna mot killarna och mimmi, och vi vann solklart, klarade 16 banor, wuhuuu, sen innan vi ska hem så glappar typ banan spindelnätet så då ska en komma och hjälpa oss och såklart är han sjuktsnygg och bara därför när vi ska visa att banan inte funkade så fuuunkar den!! gaaah va pinsamt haha :D
och nåt annat som var pinsamt var både att vi va vid boda borg vid nio fast det öppnade tio (tackar emme för det haha) sen att när vi då ska åka till mcdonalds så frågar vi efter mctoast, så funkade inte den toast grejen så jag säger "ae men vi går till max istället!" och så går vi till max på andra sidan, så kommer vi dit så är det stääängt!!!! haha så fick vi gå tillbaka till mcdonalds och köpa något iaf.. sjuktpinsamt hahhaa XD

sen kom jag hem och har bara ätit och kollat på greys och suttit vid datan och nu ska jag kolla på greys igen, sista avsnittet på säsong fem, det sorgligaste asvsnittet i hela serier typ, så min säng kommer vara helt tårfylld sen haha :D och så imorn är det jobb igen! tagga!!


eeefterfesten, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0