I'll wait for you

ahaja, i tisdags. onsdags och torsdags så jobba jag. kommer inte ihåg vad jag gjorde efter jobbet på tisdagen, men i onsdags så blev det att dra upp till gransjönäs med nåra och sitta där, sen hem oh sova. och efter jobbet i torsdags så blev det att åka till tilda med mimmi, kelsey, malin och emme, så grilla vi och kolla how i met your mother och körde spel, suuuperkul! sen så drog vi hem.

sen på fredagen så drog jag och mallan tidigt till stan, handla på mig lite kläder och köpte present till ewe tsm med hanna och emma också, sen så gick vi hela dan på stan enda tills krunegård spela på munken så då drog vi dit kolla på hans uppträdande sen gick vi överallt i stan, fram och tillbaka för vi inte visste hur vi skulle göra, men det blev puls, max, puls, deli, puls, max HAHA. sjukt kul utgång, träffa spindelmannen på max.. de ni!

sen kom jag väl hem vid 4, sov och vakna, på lördagen blev det att dra till mimmis land, så sola vi och bada och simma över med badmadrasser till mimmis pappas land, gick inge vidare för mig eftersom inte min madrass riktigt gjorde som jag ville! sen åt vi lite och sedan drog vi hem och gjorde oss iordning, så kom malin till mig, sen gick vi till konsum så hämta mimmi upp oss så åkte vi till ewe för att fira henne, det va askul, körde massa lekar och hade det trevligt! sen blev det att dra hem oh sova

oh så idag då så mötte jag malin så gick vi till konsum och köpte grejer till varmsmörgåstårta sen pannacotta och vindruvor, så gjorde vi det och kolla på heroes, sen la vi oss i solen och fortsatte på våran 99 saker att göra inom ett år haha :D gick väldigt bra, sen drog hon och nu ska jag sova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0