I wake up it's a bad dream, no one on my side.

åååhå, uppdaterar efter två dagar, bra jobbat!

idag har jag faktiskt inget att göra så tänkte att jag kunde uppdatera, så nästa inlägg slipper bli så långt..

jag åkte ju till kellan i söndags så precis när jag hoppar av bussen håller jag på att bli påkörd av en cykeln som var tvungen att tvärbromsa typ bara nån centimeter ifrån mig, så stannar han upp och jag med, så blev det tyst sen bah "daaaamerna först" jag bah aha okej haha, sen gick jag vidare mot kelsey så går ena min hörlur sönder, buhu, så den ska jag försöka fixa snart!

iaf så kom jag hem till henne och michelle var också där, så prata vi och planera lite till magaluf!! :D chips och dipp får jag inte glömma att vi åt också! sen blev det att somna till film, eller precis när kelsey ska stänga ner datan.. som vanligt eftersom jag alltid somnar så vaknar jag till oh bah neejee, sen så stänger hon ner den och frågar om jag blev pigg och det blev jag ju, men inte alls länge, så kellan ligger oh pratar med mig och mina svar blir bara kortare och kortare sen somnar jag och drömmer om att jag gråter och låter som typ en gris så jag vaknar och märker att kellan snarkar som ett jävla monster HAHAHA, och det hade hon själv vaknat av också tydligen, hihih roligt!

sen på morgonen blev det att äta frulle, sen kolla på magaluf life avsnitt 4, såå himla bra, hörde en låt vi satt och leta efter aslänge, men hitta den tillslut, sen så åt vi korv, sen kolla vi på the final destination. men jag somna ju också såklart, sen så åt vi köttfärssås och spagetti, sen kom michelle också så kolla vi teen mom, sen blev det att ta bussen hem, så gjorde jag lite chips och dipp och somna till greys!

idag så har jag ju jobbat, gick bra, men det va asmycket folk så det va ganska stressigt! men då går dagarna snabbare, sen åkte jag hem med lily och nu har jag bara duschat och suttit vid datan! 
men nu tänkte jag ändra på det och göra nåt gott att äta på sen se på greys, och imorn blire att jobba igen sen lite poolhäng hos becca med massa trevligt folk! :D

hittar ingen bild, så snodde en av mimmi, hehe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0