Gick omkring i ditt kvarter tills det blev för kallt, tänkte ut en dialog mellan oss och allt.

kom på att på lördagen när jag jobba och va sjukt seg var jag lite smått elak mot kellan på skoj, då hade hon blivit så arg att hon tog sönder min banan, hahahhaha.. sen så såg jag det och la den i henne väska sen hitta hon den så filma jag så kastar hon bananen i mitt öga så jag tappar mobilen och den flyger ner i marken, såg ganska kul ut när jag fick med det på film hahha :D aa det va väl det!

men sen på söndagen jobbade jag med, då var jag inte lika seg! :D sen efter jobbet kom jag hem så åt vi grillat så kom farmor och linda och jimmy över och åt med oss! sen åkte jag upp till emme så var malin och hanna där, så kom också tilda så såg vi på casanova en gick vi hem, så gick jag oh la mig :D

och så idag så har jag inte gjort nåt förutom att sova, ser greys och äta.. sen vid 8 så ÖVNINGSKÖRDE jag för första gången i hela mitt 18 åriga liv... wow! men det gick bra.. fick ett antal motorstopp.. men vad gör det ehhe! sen kom jag hem så har jag bara suttit vid datan och planerat tältning från lördag till söndag! shuhuu, sen tipsa kelly mig om en låt, så då tänkte jag tipsa er, http://www.youtube.com/watch?v=r_8ydghbGSg&feature=feedlik! sjuukt fin!

sen imorn blire att jobba sen ons och tors också sen är jag leeedig i tre hela dar!! UHU! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0