Det är svårt att vara hjälte när ingen ser på!!

inte lika bra på att uppdatera längre, men som jag alltid säger och alltid kommer säga, ska bättra mig för typ tusentredje gången hehe

iaf i tisdags jobba jag ju och så var det första gången brorsan jobba hos oss också, gick super!! sen efter jobbet var jag nog för trött för att hitta på nåt haha, sen på onsdagen jobba jag med, missa första bussen så blev att åka samma buss som kellan in, sen efter jobbet blev det att åka hem sen kom mimmi och malin till mig sen drog vi vidare till becca för lite chips och dipp mys framför superhjältarna, och jag var en av dem enda som höll sig vaken genom HELA filmen, hur sjukt är inte det!?!?!? somnar till varenda film, men inte då inte! men efter det blev det att ta cykeln hem oh sova haha :D

sen i torsdags jobba jag med, det va ju inte så jättefint väder men endå inget regn under hela dagen som jag jobba sen direkt när jag slutat så ska det börja spöregna och så ringde jag till mamma och fråga om hon kanske kunde hämta mig, men den här gången av alla gånger så orkade hon inte, så det blev att springa ner för backen till parkering i spöregn och aa jag var helt genomsur. tröjan under jackan hade också blivit genomsur och mitt hår va slickat, fint! sen för att komma till leos bil, som jag förövrigt skulle få stjuss till stan av, så va vi tvungna att springa genom en minst 10 centimeter djup vattenpöl, tjoho!! så skorna fick ju en egen liten vattenpöl ossssåå! blä! sen när jag hoppat av vid busshållsplatsen så missar jag självklart bussen med bara nåra sekunder! jävla bussfan asso haha, så fick gå upp till spårvagnen vänta på den (är fortfarande genomblöt och ser ut som en jag vet inte vad!) sen när jag är i rese så får jag sitta och vänta i 40 min på nästa buss, ännu mer tjoho! och juste mobilen min va ju död med, så kunde inte höra av mig till nån eller be mamma en gång till att vara snäll oh hämta mig! sen när jag väl är hemma måste jag GÅ hem från centrum också, så börjar det spöregna IGEN!!!! kommer hem och maten är precis färdig och börjar äta som ett svältande barn och berättar för mamma om min resa hem som tog 2 timmar och 12 minuter istället för 20 min om mamma skulle hämtat mig! så då fick hon dåligt samvete och fixade lite jordgubbar till mig haha.. 

sen kom linda en stund så planera vi lite inför våran kickoff vi ska ha med farmors imorgon! sen drog hon och jag kolla på greys och åt glass!

sen så i fredags så blev det att åka till linköping med kellan, skulle leta baddräkt till henne och sen åt vi på tacobar och mötte våran arbetskamrat tove! sen blev det att ta tåget hem, sen åkte vi hem till kellan så va michelle där med, så gjorde vi oss iordning, sen drog vi hem till mig och jag gjorde mig iordning, sen drog vi vidare till becca så åt vi lite tacos och dansa sen så åkte vi till söder och va där ett tag, sen drog jag tilda, malin och becca vidare till nån fille i lindö, trevligt! sen drog vi därifrån vid 3 så åkte vi förbi mcdonadls där det va slagsmål och två polisbilar, och sen hem!

oh så igår gjorde jag inte så mycket förens klockan slog fem så började jag göra mig iordning sen tog jag bussen in till kellan och michelle så gjorde vi iordning oss sen drog vi till patte långt ut i ingenstans så var det massa folk där, astrevlig kväll! sen när vi skulle dra så missar vi bussen hem, så måste gå enda från patte till hageby centrum!!! vilket tog en timma och en kvart!!!!!!! sen tog vi spårvagnen därifrån hem till kellan och käka toast sen somna vi!

och så tillslut, IDAG, så vakna vi så gjorde vi toast, sen satte vi oss ute i solen sen drog vi till coop och köpte lite mjukglass och sen vidare till stan och checka läget. sen drog vi hem igen och åt lite köttbullar och mackaroner medans vi kolla på magaluf life avsnitt 5, TAGGA MAGGAN!!! och sen så blev det att dra hemåt och nu sitter jag här och linda har precis kommit så ska vi nu fixa till kickoffen imorrn och kanske käka lite pizza!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0