You can only be free when you got nothing to loose.

asso jag ääälskar cp-listan, har man inget att göra så kan man bara läsa igenom den och skratta lite för sig själv! 
lixom bara det här är kul "Slå sina kompisars småsyskon" fast nu kanske jag tycker det bara för att jag är trött, fast det är jag egentligen inte, men iaf haha. oooooch,
"Ta på sig diskhandskar innan man hälsar på någon"
"Klä sig i duschen för att spara tid"
"Döpa sin schäfer till Pudel"
"Hälla rödfärg över sig när man kommer för sent, och skylla på en trafikolycka"
"Betala folk för att heja på en, så att andra ska tro att man har många kompisar"
"Spela in en långfilm med en handikappad japan i huvudrollen"
"Leka "Inte nudda Mark Levengood"
"Prutta med armhålan för att lätta upp stämningen vid en abort"

haha, kanske bara jag som har dålig humor! men kan inte sluta fnissa när jag läser dem!
men iaf, hade tänkt somna innan 12 idag eftersom jag ska upp 6, men det verkar ju inte gå så bra eftersom kl redan passerat 12... men det går ju inte att sova när man har så mkt att tänka på eller sura över, men läste det här nånstans "för varje minut som du är arg , förlorar du 60 sekunder av glädje" haha, ganska logiskt men varför vara sur när man kan vara glad över en massa annat! SÅJA! :D
bara för att jag inte att har nåt att göra och inte kan sova kan jag lika gärna skriva upp allt jag är glad över just nu, bara för att få mig själv att förstå att det överväger det jag är sur över! 

- 18 år om 53 dagar
- har världens bästa vänner
- har världens bästa familj
- det är sommarlov om bara 5 månader!!
- jag ser biff ut utan att ens träna, WUHU ohoh
- ingen skola eller läxor på 4 veckor!
- sportlov om 5 veckor, alltså bara en vecka kvar i skolan
- det finns folk som har det värre än mig, egentligen har jag det faktiskt ganska bra, eller jag HAR det bra!! :D
- jag är inte handikappad
- jag kan läsa och är inte blind eller döv
- jag har inga sjukdomar
- jag har vänner
- jag är inte mobbad, eller vad vet jag? 
- jag är grym på det mesta
- har mkt pengar, tillräckligt mkt så att jag inte behöver tänka på pengar ibland, wuhu!
- osv osv, det va väl det jag kom på just nu! hehe

men nu kanske jag ska försöka sova iaf, HADE BRA, men inte bättre än mig! :D tjingaaalingaa!


Kommentarer
Postat av: tungan

fast lite döv, blind o handikappad e du jue ! :o xD

2011-01-17 @ 13:40:41
URL: http://yellowtomatoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0