When you see my face hope it gives you hell

efter att jag skrivit mitt inlägg och malin och mimmi kört gh och roos sovit lite så körde vi buzz, hah! :D
sen så följde jag malin hem, sen gick jag hem med musik i öronen, så himla skönt, skulle ha gått en omväg hem om jag inte var så rädd för mörkret hehe :D

sen så var jag inne på datan lite sen såg jag på greys anatomy sen så sov jag!

idag så vakna jag, så såg jag på greys anatomy och pappa kom hem med dagens från åby krog så det blev min frunch! haha, sen så gjorde jag väl inte så mkt gjorde mig iordning och satt vid datan i väntan på att malin skulle komma, och nu är hon här och vi ska snart traska till åby korg och äta där med tilda också, blir lite tjejsnack oh så! sen så drar vi vidare till becca!! och sen blire yxbacken för hela slanten haha!! :D


biiffffen, sååja! :D känner att jag har lite träningsvärk från att ha skottat aslänge igår, men äääsch! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0