vår sista dans

denna dag började med att vakna, sen göra sig iordning för att åka till farmor med familjen där även farbror min var. där fick vi god mat och massa massa efterrätt! :D 
sen så kom jag hem, städa lite och ladda ner lite bra filmer, så såg jag på white chicks, asso så jävla bra!!!! 
sen så har jag bara suttit vid datan och aa lyssnat på musik osv. imorn har jag iingen praktik för att jag ska ha historia, och den börjar kvart över tolv så innan lektionen ska jag och kellan träna och sola, TAGGAR! :D

och nu har jag suttit och läst igenom min blogg lite, och skrattar för mig själv, kanske bara är jag som tkr dem förra sakerna som jag skrev upp var roligt haha :D

det var väl det jag hade att säga, TAGGA FREDAG oockså! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0