Too cold for you to keep her, too hot for you to leave her

okej, aa nudå så har jag precis kommit hem, ae har asmkt överenergi och verkligen spring i benen!!
och asglad är jag ocksåÅ!!!

haha när vi satt på bussen påväg hem nyss så vid centrum hoppa mimmi upp av att hon skulle av där, sen kom tilda också på att hon skulle av där, så blir massa platser lediga och jag sätter mig bekvämt bredvid malin sen bah "JAG SKA JU OCKSÅ AV HÄR!" haha så då hoppa jag upp asfort och hann springa ur bussen.. hahahhah

kuuulkul

och så kom jag hem och nu har jag gjort chips och dipp som jag ska äta nu!! :D

imorn blir det att dra sig upp skapligt sen ta sig till kellan med mimmi och tagga till kvällen, då ska vi till mrcarlis!!
TAGGGAAR REDAN!! :D 


tyyyp aaaasöööööt katt!! :D

Kommentarer
Postat av: Bastianolivia

Great site, keep up the good work!

2011-07-18 @ 11:21:27
URL: http://bastianolivia.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0