through fire and flaaaaames

ae roligt dag jappt jette!!

dagen började med att gå upp, skapligt tidigt, åt frukost och kolla greys anatomy, sicken överraskning! 
sen så åkte jag och resten av familjen till farmor där farbror också var, där fick vi god mat och efterrätt!
sen så skotta vi allesammans i en och en halv timma, haha såå nu, nu har jag stora muskler jappjapp! 
det var också kul att skotta samtidigt som man sjunger på cara mia, det ska jag göra alla andra ggr jag skottar också! :D

sen så åkte vi hem oh så duscha jag och gjorde mig iordning, sen kom mimmi, och så roos, vi körde gitarrhjälte, sen kom även manligamalin, så sminka vi roosa och mallan gjorde sig manlig, så spela vi in musikvideo ännu en gång! :D

så nu är vi alla trötta och jag sitter här och skriver ett inlägg, mallan och mimmi kör gh och roosa sover! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0