This was over before, before it ever began...

okej, aa va ska jag skriva. skum helg! 

fredagen så hade vi det trevligt tills en person förstörde! men när den personen var borta så hade vi det kul igen och så sov vi nåra här och hade det väldigt kul på natten innan vi skulle sova iaf, haha! sen så vakna vi och alla drog och jag satt hemma vid datan och gjorde ingenting, sen kom malin och vi gick och mötte mimmi köpte med oss lite mat, sen så gjorde vi varm smörgåstårta, sååååå gott så jag dör, sen så såg vi på the town, eller jag sov genom nästan hela hehe :D

sen så gick dem och jag började kolla på the hot chick, men somna typ direkt... haha

idag då så vakna jag av att min farbror ringer och väcker mig och säger att han kommer och hämtar mig om 25 min för att åka till farmor, och jag va så hes så jag nästan inte kunde prata. haha är fortfarande ashes och jag vet iinte varför!
men iaf hemma hos farmor så åt vi pannkakor och tårta och körde spel och kolla lite på handbollen, asso jag vill spela handboll igen, ångrar att jag sluta.. 
sen så fick jag stjuss hem och så kom mimmi och vi körde guitarhero och åt varm smörgåstårta igen och såg lite på tv och så, jaoo

och juste sen skulle jag duscha och katten skrämmer ihjäl mig, fyyyyfan va rädd jag blev, stod i duschen och hade glömt stänga dörren till rummet helt, så hör jag att nåt låter, och så helt plötsligt hoppar katten högst upp på duschkanten, snacka om att jag typ dog! :O jääävlar va rädd jag blev hah. 
men nu ska jag ta nåt gott och se på film eller oth, har inte bestämt mig, sen imorn har jag sovmorgon sen historia. 



Kommentarer
Postat av: mimmi

SKJUTS!

2011-01-31 @ 11:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0