Then this thing turned out so evil I don't know why I'm still surprised

somna faktiskt tidigt igår men ÄNDÅÅ så kan jag inte gå upp tidigare. idag vakna jag 07.01. fick göra mig ordning på 9 min. men cool som jag är klara jag av det och hade god tid på mig att ta mig till bussen.
väl där så fick jag göra lite mer än de andra dagarna så dagen gick faktiskt ganska fort som tur va! 
sen fick jag stjuss hem och så tog jag bort sminket satte på mig myskläder och satte mig vid datan så har jag suttit här enda tills nu, men nu tänkte jag ta nåt att äta sen hitta på nåt är såååå uttråkad som man bara kan bli. 

vill ha sommar nu! skulle göra allt för att bara somna sen vakna av att man ligger på verandan och steker i solen!!!
när jag slutat plugga ska jag göra som mina systrar och jobba utomlands när det är kallt här hemma så jag får sommar året om! 

imorn är det iaf fredag som tur va! tror det blir att vara med dem bääästa och så sova över hos emma!!
sen gå upp på lördagen för att vara med på gymnasiemässan i flygeln eller va det nu är, sen på kvällen äta på åby krog med ett asbra sällskap för att planera vår resa i sommar! :D taggar!

och juste, dumma malin som gått över på mimmis sida att hon inte tänker äta chips och dipp med mig mitt i veckan bara för att det tydligen inte är bra för henne slimma figur :( dumdumma malin, man får inte byta sida hipp som hopp. du skrev faktiskt på ett kontrakt enligt mig. inte okej!!! verkligen inte. 

aja nu kommer 4 bilder 



Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe (A)

2011-01-20 @ 23:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0