The dust has only just begun to fall

somna kanske vid 4 eller nåt, vakna ganska ofta på grund av massa oljud utanför fönstret, så sov kanske 5 timmar eller nåt, men det räckte nog haha :D var pigg i skolan alla fall, blev en redig frulle med kellan, emma och mimmi, sen drog vi till skolan, hade historia, sen åkte vi till stan och sola och åt sen så åkte jag och malin hem till henne, körde kort och kolla på tv haha. och nu är jag hemma, har tagit bort sminket och satt på mig myskläder och ska snart ta nåt att äta och se på greys anatomy sen sova, är faktiskt ganska trött, ovanligt nog! :O

och juste, har ju alltid hatat söndagar. tror inte jag kommer göra det den här terminen eftersom vi har sovmorgon varje måndag. så då blire att hitta på kul saker med klassisarna på söndagskvällarna, ja!! :D:D
fast inte nu när vi har praktik iofs, men det är bara 4 veckor, baara :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0