Take me away to better days.

nu ni!

skulle ju hinna koka ägg imorse?!?! men aa, vakna 6, pigg som en ärta. tänker "5 min" somnar, vaknar 5 i 7, bussen går kvart över, så det blev att HOPPA upp ur sängen springa och ta på sig kläder och sminka sig samtidigt och platta håret lite, så färdig att ta sig till bussen, i bussen lyssna jag på musik och kolla ut i mörkret so vanligt. hoho
sen kom jag dit följde efter min handledare (eller vad man ska kalla det) runt på hotellet, sen fick jag följa med upp på taket oh grejer. COOLT!
sen var det en 30+ som kom fram till mig när jag leta efter min handledare och bah:
han- har du tid?
jag- nae inte riktigt nu
han- men du har inte lust att hjälpa mig att bära dem här väskorna till bussen? (låter lite flörtigt)
jag- jag hinner inte nu, måste hitta min handledare
han- men skit i henne! (egentligen är det "honom" men aa haha)
jag- nae tyvärr
han- men kom igen
hans kompis- bjud ut henne på direkten istället!
jag- (eh hmm, ooookeeeej!)

sen är min handledare också lite läskig, när folk frågar om han har en som hjälper honom (alltså jag) så säger han varenda gång bah "nae det är min nya fru, har slängt ut helena" och tar mig runt axel eller vad man säger. och han är typ 50 +. sen när vi skulle in på ett hotellrum för att byta lampa säger han till en städerska som är där just då "här ska jag och evelina bo i natt" och så drar han en massa snuskiga skämt hela tiden.. :o 

men iaf, positvit att de snygga byggarbetarna hälsar på en! :D
sen så sluta jag och står vi busshållsplatsen och då kommer hon städerskan som min handledare sa att han skulle dela hotellrummet med mig till. och hon fråga vad det var mellan mig och handledarn på skoj då, men endå. äckligt! sen så sa hon att "dagarna kommer bli fort" sen när jag ska jobba med henne på städ. xd

sen åkte jag bussen hem, ville träna med mimmi och emma och kellan men skulle INTE hinna packa, äta nåt ordentligt och gå till bussen på typ 20-25 min, MIMMI! men det var tur att jag inte följde med, för det va tydligen tråkigt! så istället duscha jag och åt och kolla på oth och va inne på datan, jappjapp! :D



Kommentarer
Postat av: tungan

scary handledare ! :O

2011-01-20 @ 08:56:07
URL: http://yellowtomatoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0