Och jag somnade den natten i tron på att allt var en del i en kärlekshistoria

Såådär nu vet jag hur man uppdaterar från ipoden ;) Gjorde mig iordning oh åt och sådär, sen skulle jag med bussen då till stan men aa som vanligt missar jag den och mamma fick stjussa mig till eminemma (som kellan skulle sagt)sen kom kellan och sen gick vi till hemmakväll och där mötte vi även micaela och mathilda, så köpte vi lite gotteri och gick hem till eminemma igen så prata vi och såg på never back doooooown!!!! Sen nu har jag, kellan, Emma och Mimmi bara myst och snackat och taggat fest!!!!! Kan ju även säga att jag lyckades göra en bakåtkullerbytta och landa på både kellans data och mobil, hihi ;) Imorn äre sovmorgon, börjar kvart över tolv!!:D det var det jag hade oh säga jappjapp!! Eller kan ju också nämna att det tog exakt 16 min av att bara skriva det här, hehe

Kommentarer
Postat av: emma

hihih NAJS KVÄLL ASÅÅÅÅ! klockrent o sätta sig exakt på datorn! :D:D

2011-01-10 @ 20:37:32
URL: http://emmaavictoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0