Och jag gråter inga floder, källan är tömd och glädjen som fanns är sen länge sedan glömd.

uppdatering från gårdagen då, vi skratta och hade oss, satt och svulla och hade det ASTREVLIGT, som vanligt då! sen somna vi ganska tidigt har jag för mig :o drömde konstigaste drömmen också! haha
men alla fall så åt vi frukost, äggröra och bacon och mackor, mums. sen gjorde vi oss iordning för att ta oss till friskolemässan? där bytte vi om till våra såååååå vackra hotellkläder. och gjorde typ inget vettigt, åt asgod mat, åt massa vaniljbullar, drack cola och andra drickor med häftig färg och kolla på björnstammen hah! :D

efter tog vi bussen hem och jag gjorde mig iordning sen kom hanna hit och vi mötte emme och mallan vid etna sen tog vi oss till åby krog där även de andra åbyfolket var! :D så åt vi där och hade det ASTREVLGT då med och planera lite var vi ska resa/åka! :D sen gick vi hem och jag satte mig vid datan och har kollat på hipp hipp hora haha, va länge sen så tänkte varför inte?
haha skön kille i filmen bah:
- vill du ha nånting oh dricka? nån saft..... eller, ell..eller jag mena cola?
- nej tack! 
- jag vet inte varför jag sa saft, de kanske är för alltid när jag har kompisar här så säger alltid mamma så, oh kommer in oh bah "ööh vill ni ha saft?" så jag mena cola..... fast du vill inte ha nån?

ae roligare när man ser filmen kanske xD haha
en annan rolig sak i film är i hajar som hajar när en bläckfisk tror jag han är pratar i telefon med oskar, huvudpersonen och bah:
- nicka om du går med på det?
-*nickar*
- säg om du nicka eller inte?
- jag nicka.

HAHA

alla fall nu ska jag fortsätta lyssna på musik! imorn blir det att äta hos farmor och sen slappa! :D


Kommentarer
Postat av: tungan

jag nicka. HAHAHAHAHA

2011-01-23 @ 20:50:51
URL: http://yellowtomatoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0