Nu tror du säkert att jag hoppas på nåt som aldrig ska bli av.

det blev att se på one tree hill igår natt så somna kanske inte förrens två och jaa det var vääldigt svårt att ta sig upp imorse! skulle ju gått upp kl 6, men som vanligt tänker jag "det gör inget om jag sover 5 min till" i typ 50 min, så det blev alltså att göra sig iordning på 20 min, men det klara jag!!
sen hoppa jag på bussen, lyssna på musik och kolla ut i mörkret och hoppades på att bussen skulle åka ner i diket så jag slapp praktiken, men nepp det hände inte! hehe
sen kom jag alla fall fram till vildmarkshotellet, där fick jag följa med en vid namn fadil runt i hotellet när han bytte lampor med mera. ska ju vara i vaktmästeri första veckan! men iaf, sen blev det en läcka nånstans i hotellet som kom från en balkong för att det var så mkt snö där, så jag hjälpte till oh skotta där, så kommer nog ha träningsvärk imorn! sen så var det massa snygga byggare att spana in, jappjapp, men iaf sen fick jag vara med när en tog prover på poolvattnet osv, sen fick jag stjuss hem av fadil, som tydligen också bodde i åby, typ vid mig haha!

sen kom jag hem bytte om till myskläder och satte mig här och har kollat på massa kläder, men nu ska jag ta bort sminket sen ta nåt gott att äta och se på one tree hill, och så blir det att gå upp kl 6 imorn med :(

men nu kanske jag ska klicka hem nåt av allt jag vill ha, eller så väntar jag hmm, aja det återstår att se! 


Kommentarer
Postat av: tungan

haru gått o fått nya polers redan en dag in i praktiken?! :O :D mkr fina saker men ovist av dig om du köper änny mer klackskor du ska använda en gång varannan vecka ait? xD jag röstar på uggle smycket ! :D

2011-01-17 @ 23:08:37
URL: http://yellowtomatoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0