Men jag vet att jag döljer en sanning att väntan inte leder nånstans.

okej skrev ett inlägg igår natt typ 3 kanske? men somna vid datan och vakna upp av att den hade dött, hehe

men iaf, jag och malin tog med oss pulkorna och gick till åby krog och åt, så kom tilda också då, oh så mimmi! :D
efter det gick vi in på konsum och köpte med oss lite gottisaker, sen gick vi och hämta pulkorna och mimmi fick dra mig en bit till becca hahah.. sen så kommer en trappa och jag sitter på pulkan och väntar in malin,tilda och mimmi så håller jag i räcket, sen så helt plötsligt åker jag ner för trappan med pulkan samtidigt som jag skriker och håller händerna i räcket.. asso trodde jag skulle dö.. men jag klara mig haha. 

sen så kom vi hem till becca, där var det nåra fler och vi körde hockeyturnering, twister, lite upp till bevis och hade snökrig. haha, ae det va kul bara att jag hade snö i alla fickor och mina jeans var genomsura så fick låna mjukisbrallor av becca som va lite för korta haha :D

iaf det blev ingen yxbacke för ingen orka ta sig dit! men en helt suverän kväll blev det iaf!!! :D

nu ska jag alla fall äta lite frukost, sen ikväll blire att dra sig till roosa och bada badtunna!!! :D

snor lite bilder från mimmi från gårdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0