Maybe one day we'll wake up and this will all just be a dream.

aha vakna vid 10 och jag skulle ta bussen 11.11, men sen ringer mimmi och säger att vi ska ta 11.52, så satte mig här vid datan lite haha, naajs :D sen ringer linda, som är i spanien till mig här hemma i sverige och frågar efter dannes nummer som också är i spanien med resten av min familj, haha.. :D 

ae om man kanske ska göra sig ordning nuråå! så jag slipper stressa, kanske till och med hinner se klart oth avsnittet som jag somnade till igår haha. men då måste jag skynda mig!

om jag går och klär på mig mina kläder och sminkar mig och plattar håret och fixar frulle på 10 min så hinner jag nog, haha ae men nu ska jag springa iväg!

och så, Grattis till min finaste farfar som skulle fylla år idag! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0