look after my heart, I've left it with you.

igår blev det att först åka intill stan då för att träna med kellan och när vi kom in på friskis så var det fuuuuuuulllt med gamlingar som kackla och skratta, uusch kände redan då bah ae när mitt halvårskort går ut ska jag byta till gymkort på worldclass!! men så bytte vi om och kom in till lilla hallen som det heter där vi skulle träna, va typ bara gamlingar som träna där med så när jag och kellan kom in sänktes medelåldern drastiskt som kellan sa, haha :D
men iaf vi träna en halvtimma sen så gick vi och bytte om igen haha, sen så sola vi och sen så tog vi oss till skolan för att ha historia, döda mig! jobbigaste uppgiften!!

efter det så tog jag och kellan och mallan spårvagnen och där var det ett par, ae va taskig jag känner mig men aa ett par som inte såg så bra ut om man säger så, så skriver jag till kellan på mobilen bah, om dem kan hitta kärleken så kan vi också!! hahaha, sen så visste inte malin vad vi skrev så när vi gått ur spårvagnen skulle hon gissa vad det var jag ville berätta och hon gissa rätt! :O vi har lika hjärnor alltså! sen när vi skulle komma på vad det heter när man tankeläser eller vare heter så bah "TELEPATION!" nee såå heter det inte, joo, ne, sen bah TELEPATERA SIG, och aa vi kom verkligen inte på ordet gissa på hur mkt som helst sen bah jajuste TELEPATI!!!! haha :D ae kul vare! 

sen gick vi in på konsum och köpte med oss lite godis, kom hem till mig kolla lite på tv och körde guitar hero och singstar, sen följde jag henne en bit hem och så när jag kom hem igen satte jag mig vid datan och kolla lite på white chicks igen, den är så bra så jag sitter och klappar händerna i slutet! :D haha, sen somna jag faktiskt väääldigt tidigt.

och idag är jag ledig då, och gucci har suttit utanför mitt rum och jamat i kanske tio min så bäst att släppa in henne nu kanske.. haha, men iaf nu har jag kollat igenom wild child lite och jag vill bo som dem bor där i början ha en pool precis vid ett stup sen är havet där, sååå jävla coolt! men aa nu ska jag fixa lite frukost sen se på 127 hours och sen ska jag ta en lång dusch och efter det vet jag inte haha, kanske köra crash bandicot :D wuhu!


Kommentarer
Postat av: tungan

HAHAHAHAHA! jasså de va kellan som sa att ni sänkte medelåldern drastiskt ! xD jag som tänkte att det var ett ovanligt smart ord att komma från dig o så va de inte det heller !!! xD hahaha jag känner dig allt för väl att jag nog innerst inne visste att det kom från nån annans mun <3

2011-01-25 @ 22:24:09
URL: http://yellowtomatoes.blogg.se/
Postat av: eveliiinaaaa

hahahahha, HUR visste jag innerst inne att du skulle kommentera det där, joo för vi känner varandra aaasabra, vi har ju våran egna lilla telepation som vi så fint kallar det!!! :D<33

2011-01-25 @ 22:34:33
URL: http://evelinaahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0